Pages

Thursday, November 11, 2010

Facebookgruppen

Varför bytar vi grupp? Jo, i den nya gruppensorten får medelmmarna notifications när något händer. Alltså behöver ni inte komma ihåg att gå in där. Det har varit ett litet problem hittills för jag har postat meddelanden jag tror att ni har fått, men ni har inte vetat att jag postat något och därmed inte kollat.

Dessutom kan man chatta i de nya grupperna. det kan vara bra om någon är förkyld eller borta. En nackdel: det verkar som om man bara kan ladda upp ett foto åt gången :S istället för fem. Men vi får leva med det. Jag har länkat till Karolinas Revingebilder i alla fall. För att locka dit er!

Men: jag kan bara bjuda in folk jag redan är vänner med och jag är ju inte det med er. Däremot kan ni gå till gruppen och be om att få medlemmar och då kan jag släppa in er i gemenskapen. Det är därför det inte funkat. Jag har skrivit in era emailadresser, men ni har aldrig fått besked om det eftersom jag bara har fått bjuda in Facebookvänner.

Här är adressen: http://www.facebook.com/home.php?sk=group_125637040825659&ap=1
Gå alltså dit och be om att få komma med!

1 comment:

  1. TYVÄRRR MEN LÄNKEN FUNKAR INTE, KOMMER BARA TILL FRAMSIDAN PÅ FACEBOOK :S

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.