Pages

Saturday, October 29, 2011

Det var det här med talmanuset...

Innan ni gick på lov/ praktik skulle talmanuset till ert tal på engelska ligga i engelskmappen så att jag kunde titta på det, och ge respons. Sex (6!) personer har lyckats med denna bedrift och har också fått respons på det de lämnat in.

Till er andra:
Om ni bara ska lägga det i mappen är ju det lätt gjort. GÖR DET. I annat fall rekommenderar jag att ni jobbar på lovet. Tiden har ni fått tidigare så jag flyttar inte fram några datum. På måndagen efter lovet ska ni arbeta vidare med era talmanus och de bör vara någorlunda färdiga vid det laget. Jag kommer inte att hinna ge respons i veckan utan hade tänkt göra det idag.

Följande personer har fått repsons på det ni lagt i mappen:

Anton T
Hanna
Johan B
Louise
Matilda
Rasmus

So long....

3 comments:

  1. jag la upp min på engleska mappen vid namnet funk :O jag har inte fått nån respons/sanaullah

    ReplyDelete
  2. sorry mitt fel jag hade inte lagt den på eng mappen men nu har jag/sanaulah

    ReplyDelete
  3. Grrr... You made me read it!;) Du har fått respons nu iaf...

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.