Pages

Wednesday, September 26, 2012

Ang textanalyserna

Nu har jag läst och kommenterat alla de textanalyser som fanns delade med mig samt Jimmys och Johans som fanns på mailen. Om det är någon annan som också mailat please let me know. Ni som inte lämnat in - GÖR DET BARA!!!

De flesta av er behöver redigera och komplettera era analyser utifrån mina kommentarer. Främst handlar det om att ge era texter en titel och att använda lathunden mer aktivt. Gör det tills på tisdag nästa vecka!

 Trycker du på den här länken så kan du se en av mina gamla textanalyser från universitetet. Då kommer du förstå att jag bara plågat er lite grann... Den ser lite konstig ut så jag gissar att det bara är något slags utkast, men ändå. Jag kan inte förstå att jag skrivit det där, rena grekiskan.

1 comment:

Note: Only a member of this blog may post a comment.