Pages

Wednesday, October 20, 2010

Arbetsfördelning - del 2

Till er som ska jobba med ögonblick. Två personer har redan skrivit om ögonblicket när ni vann pokalen på fredagen. Jag vet att jag sagt att det inte gör något att man väljer samma tidigare, men det är ju bra om det finns en viss spridning. Se därför om det finns andra ögonblick ni kan göra video av. Tack.

Ledarskapsvideo - Sebastian (?), (Pally), Louise, Josefine (?) Johan B, Daniel, Anes. Träffas i grupp idag och lägg upp en plan för filmningen. presentera den för mig innan ni börjar filma.

Skattningarna - Pally, Simon F., Simon S, Rasmus. Gör färdigt sammanräkningarna. Planera sedan i grupprum hur ni ska presentera resultatanalysen (varför blev det som det blev). Presentera detta för mig innan ni går vidare.

Sebastian - Jobbar enskilt bildspel/videosnutt. Planera hur den ska se ut och presentera planen för mig innan du går vidare. Skulle du jobba själv så här eller skulle du vara med i ledarskapsgruppen? pratar du med mig?

Anton N -  Jobbar enskilt bildspel/videosnutt. Planera hur den ska se ut och presentera planen för mig innan du går vidare.

Hanna, Anton T - Ni var och skrev recension i biblioteket när jag pratade med de andra om detta och hörde vad de skulle göra härnäst. kan ni prata med mig så att jag får reda på vad ni skulle vilja göra?

Tim och Albin - Jobbar i par med ett bildspel/videosnutt om ett ögonblick. Planera hur den ska se ut och presentera planen för mig innan ni går vidare.

Johan S, Linus, Philip - Jobbar i grupp med ett bildspel/videosnutt om ett ögonblick. Planera hur den ska se ut och presentera planen för mig innan ni går vidare.

Enna - Jobbar enskilt bildspel/videosnutt. Planera hur den ska se ut och presentera planen för mig innan du går vidare.

Matilda - Jobbar enskilt bildspel/videosnutt. Planera hur den ska se ut och presentera planen för mig innan du går vidare.

Morgan - Jobbar enskilt bildspel/videosnutt. Planera hur den ska se ut och presentera planen för mig innan du går vidare.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.